Catch up och intensiv pass

Idag kom Stina hem till moi, var fruktansvärt länge sedan vi gjorde något förutom på dansen och heja på varann i kattes korridorer så vi hade mycket att prata om:) Det bjöds på skinkpaj min pappa lagat, mycket gott=) Vi kollade även på Uppsaladansakademins vårföreställningar 2011 och 2012 på dvd, hahahha en riktig klassiker när vi är hos mig! Sedan drog vi oss till stan för att ta ett intensiv pass på friskis&svettis med Ingrid, gaaaalet säger jag bara, sjukt jobbigt men endå kul haha (har inte dansat på ett tag nu men jag har dock gymmat rätt så mycket men det kändes fortfarande helt jättejobbigt hehe).
 
Har ingen bild som passar inlägget men här är en jätte fin bild på när Stina flumma runt på våra Quadrennium rep a la Salabacke i nian:D
Vet inte varför bilden är pixlig..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0