New in and out

Jag och mamma drog till stan igår efter gymmandet och strosa runt lite för att se vad Uppsala har att erbjuda på mellandagsrean! (Och strax ska jag iväg till Stockholm med Amandus och Saruman för att utforska Stockholms utbud=D)
Lite dålig bild men denna kommer från Monki och kostade mig 100 riksdaler!
Dom här otroligt fina hm byxorna kostade 150 kr, jag provade dom inte då jag inte hann för att hm skulle stänga så jag bara köpte dom och hoppades på att de skulle passa MEN det gjorde dom ej.. Visst ser det ut som att dom ska sitta löst? Nejnej, heeelt fel passform på mig, för stort i midjan, för tajt runt låren och så väldigt löst längst ner. Det ser inte helt galet fult ut på men om jag sätter mig ner eller så funkar det verkligen inte. Får byta dessa mot ett tillgodokort i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0