Stockholm x2

Igår var jag som sagt på mellandagsreashopping med Amanda och Sara i Stockholm, MYCKET SKOJ!! Blev 1154kr fattigare + 85 från lunchen på Pizza hut(<3) och vadtusan tåget gick på. 
 
Idag har jag också varit i Stockholm! Fast med min familj, Vi gick till Ströms, Mood och Sture gallerian! Lite för dyrt för mig plånbok dock.. MEN jag köpte mig en massimodutti t-shirt för en bra peng så det är iallafall najs! Och sedan så tvingade jag med mig alla till American Appareal för att jag skulle prova en mörkblå tröja att ha över min blå randiga skjorta. Tröjan visade sig att sitta heeeelt perfekt och jag vart så glad för jag har letat efter den perfekta sen i somras och antingen har dom varit för dyra eller grymt felaktiga.. Kostade lite över 600 spänn men eftersom jag letat så länge och denna var perfa så var det väldans värt tycker jag
Gullungar
Har inte köpt såhär mycket grejer på kort tid sen jag var liten så mamma betalade mihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0