Daaagen

Kom hem för ungefär en timme sen och ska dra till dansen om ungefär en timme! Som jag sagt så har jag tre träningar på tisdagskvällar en balett lektion, en balett lektion med tåspets skor och sedan en jazz lektion, helt underbart!!
Har haft en mycket bra dag idag, hade tre lektioner + klassråd! Franska där vi skulle göra en muntlig uppgift i enrum med läraren... TUR att jag hade förberett mig lite grann (jag suger nämligen på franska så jag hade inte fattat någonting om jag inte kollat igenom det igår), Naturkunskap där vi har jobbat med klimatrollspelet som ska framföras i slutet av månaden tror jag och svenska där vi pratade debattartiklar om hen.. eller vi skulle snacka om hen iallafall men vi snackade om helt andra saker ist haha.. Jag vet att ingen bryr sig om min skoldag men skiterit.
Ulrika, Elin och Sara är riktiga töntar som spelar farmville.. men jag gillar dom endå:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0