Disneykompisar

Här är några få bilder från dagen
 
Kim Possible, Musse & Mimmi Pigg och Pocahontas!

Det var många som klädde ut sig till Musse eller Mimmi idag, men Amanda och Johanna kommer högt upp på snyggaste mussemimmi paret!

Det känns lite random att lägga in denna bild helt plötsligt haha! Men jag ville få med självaste Nemo så det fick bli denna bild jag tog precis när vi skulle tvätta bort allt från Stina innan dansen i Salabacke! Linnéa var Doris också! Mycket fin hon med, tyvärr har jag ingen bild på henne..men man kan säga att hon såg ut lite som  Stina fast med blått smink/hår och blågula kläder.. klockrena flickor!
 
Jag såg många roliga utklädnader idag bland annat min svenska lärare som var flygande mattan i aladdin haha, skön. Och massa annat folk! 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAH älskar att Stina kör fiskposen på alla bilder!

Svar: haha jag vet! Helt underbart
Alexandra Holmberg

2012-11-09 @ 08:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0