FFFFFFREDAAAAG

ÄNTLIGEN HELG!
Efter skolan var jag en sväng förbi hemmakväll och köpte riktigt jävla mycket godis inför filmkvällen imorgon! Kostade runt hundringen hehehe.. Aja S12D ska nog lyckas äta upp det! Skräckfilmer är det som kommer att visas hos Emma imorgon alltså. najs. jag. som. älskar. skräckfilmer.(<-------- NEJ) Vi kommer att kolla på fler skräckisar imorgon än vad jag har sett i hela mitt liv, jag har sett 2 eller 3 st tror jag och jag kommer såååå att spendera mer tid på att äta godsakerna än att kolla på självaste filmerna haha.
 
Jag har tyvärr ingen bild på den massiva godispåsen, mitt minne på mobilen är smockfullt.. ska försöka fixa det så fort så möjligt!


Problem fixat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0