Fredag, jaaaaaaaaaadå

Att det kan vara så skönt med helg, åh! Idag har varit ännu en mycket bra dag, sovmorgon till tio sedan matte, idrott och svenska sen mötte jag upp mamma vid hennes jobb och precis när jag kom dit så hade brandlarmet i byggnaden.. kuuuuul, falskt alarm dock! Lite irriterande bara då vi var tvunga att vänta för att gå ner i parkeringsgaraget och rulla till Stockholm. Det tog 1 timmes och 45 min att ta sig dit btw. 1 TIMME OCH 45 MIN!! ska ju fan ta 40 minuter, men nejdå inte när vi åker dit. Vi trallade runt lite på stan innan vi käkade en stressig middag för sedan det var dags att småspringa lite till Operan för att vi skulle hinna. Att kolla på balett är så himla trevligt tycker jag! Törnrosa såg vi denna gång, mycket fin! (Alla ba ååå jag ska till shm ikväll skaru dit?!.. Njjaae själv ska jag då till Operan för att kolla på balett hehe men det är också kul!.. Öh haha okej.. :S :P) fett fin parantes
Operans tak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0