Måndag, igen

Shit det var fan måndag nyss? Veckorna går så fort!
Fick tillbaka mitt historieprov idag, jag fick ett B!!! Jag som tyckte det verkligen gick åt helvete när jag skrev det så ganska coolt faktiskt endå tycker jag! Och så vi tillbaka våra livscykelanalyser i naturkunskap (i mitt fall med ämnet BACON!!!) Jag och Emma fick otillräckligt på ALLT!!!! Man ba tack.De flesta fick samma som oss så man tycker ju att hon borde fatta att det är henne det är fel på. Hon sa att det BARA behövdes fakta och så skriver hon "jag saknade analys och argument" VA?! "det är meningen att det ska vara ett litet arbete" VISSTHÖRRU!!! Hon hatar vår klass.. Vilket är synd eftersom hon är vår mentor (inte min huvudmentor men halva klassens, jag har då bästa läraren på skolan som mentor istället<3333333333333) gffjfderjfpoCUNVT3M,CLXZM LACKARUR netjshg vfajdsgarck. +0986543w ewqfjdsh. ygajvc4752ftefwfwfruf4872dy588576543456789dkew
oqgjcjigurhguqoij'ödlgeovGTGUjufgFhHhH!!!!!.
Annars har dagen varit toppen! trött som få men bra endå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0