Onsdag

Nämen tjenare!
Fem punkter:
- Skoldagen började klockan 10.05 och slutade 14.30 precis som varje onsdag:)
- hahah ååh jag älskar att twitter blev BOMBAT med tweets från heeela klassen på matten.. Lektionen var lite speciellt så att säga. 
- Har senträning idag, börjar halv niooooo.. bläää eller det är ju superkul men endå lite segt att åka iväg på kvällen och skit.
- Var det verkligen en heeeelt år sen det var öppethus i skolan/ på katte?! Jag kommer seriöst ihåg ALLT om hur nyfiken jag var och lite spänd på att jag antagligen skulle börja där.. åh herre vad tiden gå fort!
- Vill bara att det ska bli helg nu, lördag helst (Filmkväll hos Emma med klassen då, ska bli så mysigt!!)
 
 
Ingen vet vad detta var för sorts inlägg haha
 
Gammal egobild (gammal och gammal, från i vintras)
Ny egobild.. Och japp jag har samma klädsel på mig på båda bilderna. Det var typ det som var meningen med att lägga upp dom.. fast. man der ju inte typ ingenting. haha. det är en orange klänning iallafall. ojoj. magadsåcoolt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0