Lov tisdag

Heeeeej
Jag var tvungen att pallra mig upp klockan sju imorse för att åka till en sjukgymnast för att kolla upp alla fel jag har (haha) nej men min höft knäpper, min axel gör ont och det ilar typ nånstans i andra armen/axeln/nyckelbenet.
Jag har fått övningar för min höft jag var tydligen väldigt kort i muskeln om man jämförde med min övriga "rörlighet" så den måste jag töja ut annars så kommer det att börja belastas på ryggen huuuh.. aja axeln är ju såklart eftersom att jag bär sjuuukt tunga väskor varje dag och om jag switchar till vänster arm så ramlar den bara av haha så ovan är jag, och rygga gör så att väster rygghalva gör ont, nyckelbensakemaken eller var det är någonstans gick inte att få svar på vilket är väldigt synd (det är nästan så att jag inte skulle kunna dansa så som det gör ont i vissa lägen) och detta uppstod i söndags. usch usch! jag vill inte ha problem.. men det blir ju så om man tränar och det gäller alla.. så himla dumt. Första "skadan" jag hade var mina knän som ver helt cp under 1,5 års tid för kanske 2 år sedan, sen kom mina hälsene problem och stökade till det till och från (ett långvarit sådant i somras HELA SOMMARLOVET FÖRFAN) och nu dessa konstiga skitar (höften har knäppt i två år dock men nu väldigt mycket)
Okej det var dom jag kom på för tillfället och det känns otroligt tråkigt att skriva mer om sånt så här med slutar jag med det!!
AJA.. nu när jag släppt det så kan jag ju skriva att lite senare i eftermiddag ska jag ta en fika med Emma! ska blir trevlans:)
 
 
Jag känner ett stort antal Emmor har jag märkt.. 3 i klassen, 1 från dansen + fler så ni inte blir förvirrade över att jag alltid hänger med Emma.. åhjagorkarintehahapuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0