Osammanhängande som fan

Helg! Awesome duuude. höhö.
 
Idag hade vi först en lektion som ej var lärarledd, jag och Louise satt i sofforna och jobbade lite på vårt kommunikations/psykologi grupparbete. Men mest satt vi och hade allsång, bland annat till en låt från niveareklamen vi analyserar "So I guess I tryyyyyyyy" lollll.
 
Sen hade vi tråkig matte, galet skrattig lunch, 20 minuters samhällskunskap då vi skulle till adventshögtiden i aulan där det bland annat sjöngs fint av musikeleverna.
 
Annars då, hmm Sofia blev dödad på killer idag, det var bannemig på tiden, eller det är tråkigt men kan faktiskt inte fatta att hon överlevde så länge då hon inte satsat så mycket. Mathilda har vunnit killer i hennes grupp och går därmed vidare, wehåå.
 
Öööh Jag och Sofia skickade döfina snapvideos på italienskan till folk också.
 
Justee och ett litet barn påstod och sa till sin pappa att jag följde efter henne och hon började gråta och grejer. Stelt. Antar att jag ser farlig ut. Akta er
 
Fint inlägg:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Hejdå
 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0