Broombroom

Hejsan kompisaaar! Nu är det helg! najajajaaas! ! Igår var jag på så otroligt bra humör, ni anar inte. Jag skrattade mer än jag andades (trötttrötttrött), ALLT var kul, förstår ni hur jävla jobbig jag måste vart? Jag hade bland annat Sofia som skrattade med mig också så det var skönt haha (jag skrattade på matten pga att jag var så sjukt dum i huvudet som inte förstod någonting, som vanligt men fan vad jag ba skratta, vem hade kunnat tro att jag skulle tycka matte var kul?;) Jaja jag slutade klockan fyra och sen begav jag och Olivia oss ner på stan för att möta upp våra föräldrar och gå på körintroduktionkurs i 4 timmar. En fredagskväll. skoj. Misch. Nejdå men det var helt ok, han som pratade var bra iallafall! Idag har jag inte mycket andra planer än att plugga en del, skulle ha dragit till gymmet men jag har alltså sträckt mig i båda mina KNÄVECK?! Så besynnerligt.. och det gör verkligen jätteont, usch. Och det är jättekonstigt
 
Jag har lite bildbrist, så ni får klara er utan, det blir så tråkigt då men livet är inte alltid roligt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0