De blir..

.. att plugga. Har fått inlämningsuppgifter, läxor, prov och redovisningar i överflöd känns det som just nu. Det är inte lika mycket som det känns så jag måste ta och skriva en lista på allt för att få lite struktur. Allt är kaos i mitt huvud. Idag har jag haft italienska i språkstudion (lol), engelska där vi pratade om att skolsystemen tar bort alla kreativa ämnen som då "dödar" kreativiteten hos unga eller vad man ska säga. Mycket intressant faktiskt! Tycker definitivt att vi borde ha mer kreativa ämnen i skolan (detta togs upp pga att vi har fått göra en "kreativ uppgift" som skulle ha med shakespears "förbjudna kärlek" ur romeo och julia att göra igrupper under några veckors tid, min grupp gjorde en film, en helt jättelolig, älskar den!), svenska och matte. Slutade 14.20 och nu är jag hemma, ska plugga lite innan jag drar till träningen hade jag tänkt. Nej nu ska jag sluta skriva, Tjingeling!
 
Saknar detta. Balkongen på kryssningsbåten i karibien i påskas. Detta var precis när vi lämnat Miami för karibiska öarna och hela familjen var helt exhalterade och glada över att påbörja resan. Åååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0