Kulturnatten

På lördag är det kulturnatten här i Uppsala! Jag ska (i vanlig ordning) uppträda för uppsaladansakademi på stan! Vi kommer att hålla till vid centralstation från 19-21 tror jag! I tisdags trixade jag, Sofie och Pau med vår danslärare Pontus ihop en liten jazz koreografi att visa upp då och senare idag ska jag träffa Rebecka för att lära mig en housekoreografi hon gjort för några år sen och visa upp den också på lördag. HAHAHAH, HAR BARA TESTAT PÅ HOUSE TVÅ GÅNGER I MITT LIV.. hur ska detta gå? Får väl skämma ut mig lite liksom :)
 
Här är några bilder från förra årets kulturnatts uppträdande:
 
Bilder tagna av en av mina danslärare Zala Pezdir. Alla bilder utom den sista är från en modernkoreografi hon koreograferat och den sista är "avslutet" då alla som var med kommer in och faller ner på marken efter vi i svarta kläder (bara jag som syns på bilden av oss dock haha) dansat en jazz "the black swan" gjord av mina lärare Pontus och Hea. Körde även ett litet streetsolo (hahaha) men det finns inte på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0