Plugg och gym

Gääääääääsp vad trött jag är. Sov ca 10 timmar inatt och ändå är jag såhäääääääääääääääär trött? Idag ska jag räkna lite matte hade jag tänkt, vi får se hur det går för varje gång jag försöker så får jag ont i huvudet. Coincidence, I think not. Senare på eftermiddagen ska jag åka till gymmet med päronen, skönt! Har inte vart på gymmet på ett tag nu så det känns mycket bra. Det kommer ungefär vara det mest händelserika under den här dagen. Kan försöka lägga upp några bilder på min barbour jacka jag köpte i skottland som jag fortfarande inte visat er. Men det får bli senare. Ha en trevligt söndag!
 
Mitt fina sällskap i skrivande stund, Zingoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0