MIN JUL HITTILS

Den 23e klädde familjen Holmberg granen
Såhär såg paketen från mig ut, jag ville göra någonting lite annorlunda, mer pyssligt iår så jag köpte mig såntdär brunt mysigt papper, rött och vitt snöre, lite klistermärken och andra dekorationer + polkagrisar & chokladfigurer! Tycker att resultaten vart ganska så bra!
Haha jag var såhär taggad på julaftons morgon!
I min fina julstrumpa hittade jag strumpor (älskar strumpor hihi) och choklad!
Jag sysselsatte mig med att packa in praliner som jag gjort till släkten, detta är tredje året i rad jag gör sådana
Såhär ser dom ut!
Huset är invarderat av små tomtar
Mina naglar såg/ser ut såhär!
Och jag såg ut såhär
Glaaad
Zingo var julfin med en röd rosett 
Bordet var dukat åt 11 pers, vår familj (5 st) och lite släkt från mammas sida (6 st)
Under kvällens gång vart jag lite småkär i en halsduk min brorsa fick av morfar
Man ba geee mig
Och dom här gaaalet varma tofflorna min andra bror fick av mamma o pappa.. haha nu låter det som att jag bara vill ha alla andras julklappar men det är inte sant, jag är mycket nöjd med mina julklappar=)
Jag fick bland annat en box med alla harry potter filmer!!! ÄÄÄÄÄLSKAR DOM FILMERNA, sååå det har varit en av dagens sysselsättningar!
En HPI of Sweden mössa av mina bröder!.. Fick även parfymer, pengar, urbanears m.m
Den sista bilden får mina stiliga bröder stå för! Kolla vad fint dom matchade igår med vinrött, svart och vitt
 
 

Om det inte har gått ram så kan jag meddela att jag hade en fantastisk julafton och jag är övertygad om att dessa juldagar framöver kommer bli fantastiska dom med!
 
 
Btw! Jag saknar fan julkalendern lite nu när den slutat..haha:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0