Bildbomb - Örebro

För prick en vecka sedan så var jag med min förra klass (dans sidan) i Örebro och tävlade! 
Såhär såg det ut när jag packat klart på torsdagsmorgonen.
Vi alla möttes sedan på centralen och inväntade bussen med destination Enköping
Såhär såg folket ut på bussen (nere till höger) och tåget vidare till Örebro
Linero visade all sin charm på tåget
Jag lekte fransk med Lisas basker
När vi hade kommit fram till Örebro och vandrarhemmet vi skulle bo på klädde alla upp sig lite extra fint inför vår thai middag
Ännu mer snyggingar
Vem är detta tro?
Ännu en halloween bild
På fredagen fick vi lite tid för repetition (och ja det ser ut som att jag har en vit fläck på rumpan med det har jag inte!)
Vi fick till mycket bus och skoj under dom här dagarna (hade inga bra bilder haha)
Bild på mig på lördags morgonen.. Jag var visst lite bitter hela den dagen har jag hört haha. Absolut inte på grund av tävlingen eller nått just one of those days you know! Förlåt till alla dom som drabbades av mig!
På lördagsmorgonen hade vi först genrep på scenen och sedan gick vi nästan alla till cafeet Bara Vara och drog en morgon fika!
Jag drack den här fantastiska varma chokladen
Sedan gick vi tillbaka till teatern för att fixa oss. Bild på flätan Paulina gjorde på mig
Innan det var dags att tävla
Efter tävlingen tände några upp sina diplom för att vi inte vann och domarna var orättvisa haha
 

Ps.Alla bilder är inte tagna av mig utan vissa har jag snott från facebook!
 
Det finns mycket som inte kom med på bild till exempel så hade vi dans workshops på fredagen, en fyllogubbe som låg på mage utanför vårat rum medan han pratade med sin farfar i sin snusdosa innan polisen kom osv. Men jag har massvis med fina minnen (och inte så fina) från den helgen att komma ihåg fast inte fler bilder men detta får faktiskt duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0