Skräckfilmsmarathon!

Igår kväll var klass S12D på plats hos Emma för ett skräckfilmsmarathon!
Jag mötte upp Saruman, johannamjölkkanna och Amandus som skulle köpa lite grejer inför kvällen så dom passade på att storhandla lite!
När alla hade kommit till Emma så satte vi igång första filmen, The uninvited! Vi såg sedan The woman in black och when a stranger calls
Emma och Elin hade sina pojkvänner med
Myyyys
Riktigt murrig bild men glada tjejer iallafall!
Tobias gillar grädde
S12D! (Fast alla var inte där)
Bild från imorse, Jag Emma, Emma och Emmas pojkvän sov kvar hos Emma (hahahah asså....Emma) Det fanns en del att städa om man säger så.. Jag och Emma sov i princip på söndersmulade chips och godispapper, kudden insmetad med choklad, håret fullt med grädde och mina händer luktade chipsdipp. man ba najs. Duschen efter jag komit hem var makalöst bra!
Vi som var kvar gjorde oss iallafall en brakfrukost (amerikanska pannkakor + gårdagens bakverk, godis och choklad!)
 
 
En riktigt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0