Spiritweek dag 5 - Valfritt

Idag var det avslutande temat på denna spiritweek valfritt! Och neeeeeej jag klädde inte ut mig, visste inte till vad. Jag har så fruktansvärt dålig fantasi:( Meeen man kan väl säga att jag klädde ut mig till mig själv! Alexandra Holmberg helt enkelt! Har ju faktiskt på mig en av mina favvo skjortor, ringar på båda händerna, "naturligt hår" (dvs. inte plattat eller lockat osv..) och så den klassika eyelinern/kajalen runt ögonen som jag har varje dag (höst,vinter,vår) så idag var jag ju väldigt mig själv så att säga:P
 
 
I och för sig så skulle jag väl haft osminkat ansikte, inga smycken eller hårprodukter i håret och haft mjukisar på mig (som jag har när jag är hemma hela dagarna på helgerna typ) om jag verkligen skulle vara mig själv.. Eller kanske haft på mig danskläder (spenderar ju otroligt mycket tid i danskläder. allt från dräkt och tights till cykelbyxor&linne till mjukisar och tjocktröjor! och med uppsatt hår då).. nej nu får det räcka haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0