Depression

Jag har varit lite överglad och så hela dagen idag, har studsat, pratat, skrattat, ochjagvetintevad.. Vilket har endå varit helt underbart men efter skolan efter pluggeriet efter käket så brast det liksom ut lite på dansen kände jag. En övertrötthet av något slag.. Det kändes dåligt att dansa och jag kände mig tung i mina rörelser, sen nu när jag kom hem så bara började jag gråta över INGENTING sjukt. Så trött är jag just nu. Ni vet sånahär stunder man känner sig ful, fet, trött, stressad och allt är bara allmänt dåligt? En sån kväll har jag haft nu och jag HATAR det! Stressen kommer från att jag har matteprov imorgon och det är mitt absolut sämsta ämne:(
Jag är inte deprimerad på något sätt!!! Mitt liv är underbart men ibland får man bara sånahär små stunder av jobbighet (antagligen för att jag är så trött nu) och sådana är aldrig roliga. Men imorgon är alla dåliga tankar borta vilket jag ser fram emot:).. Kanske inte om matten haha men skiterit!
Nu måste jag verkligen ta och sova
Pusshej!

(behövde skriva av mig känslorna bara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0