Go kväll!

Vart tar tiden vägen egentligen?? Okej skolan gick ju sådär lite småtrögt men ett par timmar efter skolan så var det dags för träning (stannade först i skolan och plugga) och nu kom jag hem och har precis käkat och klockan e 20.45??? Kvartiniooooo! Nu ska jag snart bege mig in i duschen och sen plugga lite franska och antagligen blir nästa station efter det sängen dårå.. Åh herre har ingen slapptid alls känns det som haha! Skulle vilja blogga lite mer om annat än bara "idag har jag gjort detta" men jag hinner inte:( äsch får skriva sånt på helgerna istället!
Ha det gott!

En liten kvälls kyss från en trött halvsjuk svettig Alexandra:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0