Godnatt

Idag var en konstig dag. bra men dålig på samma gång. Fick veta konstiga saker, jag lackade sönder totalt på att franskaprovet (sista lektionen på dan dessutom) gick så dåligt så jag bara vill gömma mig, provet tog alla mina krafter så att jazzen efter skolan inte gick så bra, kände mig tung och klumpig när jag dansade och tröttheten gick inte att beskriva.
Men nu var ju då dagen bra också sa jag ju! Mest för att det finns så många trevliga och härliga människor i ens närhet helatiden som gör en på gott humör innan man ens märker att man är trött och sur haha. Sen så kom det till den där konstiga saken mina kära vänner berättade för mig. HAHAHA det var riktigt kul faktiskt, skrattade så galet mycket, samtidigt som att det inte var så speciellt kul haha mer konstigt.. Okej jag kan inte skriva:( Ignorera att mina meningar är konstiga... ÅÅÅH ALLT ÄR BARA KONSTIGT!! (tro mig det var ingen DÅLIG dag men ni vet typ en såndär dag som är trögare och jobbigare än de andra)
Nu är det ju så att jag är helt gaaaalet trött vilket kanske märks. Nu ska jag gå och lägga mig GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0