Happy Halloween!

 
Idag är det Halloween och vi alla vet ju vad det innebär. Barn som knackar på dörren utklädda till läskiga ting med hopp om att få en handfull med godis. Själv så älskade jag att gå bus eller godis! Speciellt när vi bodde i Usa! (okej jag var liten då men vi hälsade på senare och gick då) man får typ 10000 gånger så mycket godis som man får i Sverige! Okej så om man överhuvudtaget ska fira denna högtid så är det en otrolig stämning i Usa där det kryllar av läskiga utklädda hus och trädgårdar som nästan gör så att man inte vågar knacka på!.. Just saying! Inga har knackat på våran dörr än sålänge, brukar nästan aldrig vara någon dess tider haha. Själv så ska jag somsagt inte göra någonting alls, tråkmåns hej!.. menmen! Jo packa ska jag göra!! inte för att det har någonting med halloween att göra men spelarolllllll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0