HÖSTLOV

Höstlooooooooooooooooooooooooooov!
Så skönt! Samtidigt så vet jag att det inte blir så mycket vila för mig då jag kommer att göra en massa saker. Imorn är det modevisning som gäller hela dagen, söndag, måndag, tisdag och även onsdag vet jag inte riktigt men jag måste plugga massa så det får bli då och så har jag lite smågrejer var dag där men det räknas inte, torsdag till söndag kommer jag att befinna mig i Örebro och tävla med en koreografi med min gamla klass! ska bli superokul!! (Vi vann koreografitävlingen i vintras här i Uppsala och nu ska vi tävla mot hela Sveriges vinnare)
 
Snart ska jag dra mig på rep inför imorgon, hörs!
Såhär firar Katte halloween haha.. prydd i glas entren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0