Jackor

Nu har jag fixat lite bilder på mina absoluta favorit jackor! Jag har i och för sig inte jätte många utöver dessa.. kanske typ 5 st eller så.. och några "inne" jackor!
Först ut denna kavaj-jack-kapp-saken från hm! Den kan man seriös ha till ALLT så den hamnar högt upp på favvolistan så att säga.. Älskar även att den är så proper och lite maskulin! Billig var den också så ett plus för det (köpte den i vintras och hade den hela våren/sommaren och en bit in på hösten)
Näst ut en till hm skapelse! Köpte den för några veckor sedan och jag måste säga att jag tycker om den väldigt mycket. Känner mig dock liiiiite obekväm på något vis, med all päls (okej det är knappt något men endå) (DEN ÄR FEJK FÖRRESTEN) men att vara lurvig menar jag haha. Fett mysig men endå! Jag får försöka vänja mig lite sen kommer jag antagligen använda den nonstop. Har änsålänge bara använt den tre gånger men fler ska det bli! Även denna kostade inte så värst mycket
Åh här är den min älskling! Jofama by kenza 4 har hängt med mig i snart två år. En ganska så dyr skinnjacka eller för en skinnjacka så är det bra pris men för en jacka överhuvud taget liksom, tror den gick på två tusen lappar? (fick den i julklapp så jag kommer inte riktigt ihåg).. Förlåt för bilden till höger jag hade INGEN bild på mig i denna jacka förutom den, så ful haha! (alla spegelbilderna är fula men speciellt denna). Aja typ en otroligt bra höst jacka!
Förlåt för ännu en sugig bild till höger.. Detta är iallafall min bebis! Calvin Klein kappan! Denna köpte jag i Usa på julovet i vintras på en mäkes outlet, jag kommer inte riktigt ihåg priset men helt otroligt vad billigt jag fick den om man jämför med det riktiga priset!! Typ halva reapriset på outletpriset haha fattar ni vad bra? Ett riktigt jävla kap den där! Jag vet att jag vägrade använda tjock jacka förra vintern så jag sa att denhär funkade i 20 minus (eller hur kallt det nu var) med en tjock tröja under.. där ljög jag som aldrig förr jag frös IHJÄL haha! Men åh så mycket jag älskar den!
Sista ut då, min duffel från topshop! Jag är liite envis med vintertjockjackgrejen iår igen.. Detta är nämligen årets "tjockjacka" MEN den är gjord av typ 90% ull vilket INTE min calvinklein är så den här lär vara sjukt mycket varmare! Tänk med en tjoooock tröja under så kommer det att funka finemang!! Färgerna på bilden är inte riktigt rätt.. den är mörkblå till att börja med. Kostnaden av denna kommer jag mycket väl ihåg! 1499kr!!! (det är nämligen så att mamma lovade att betala den men hon var inte med när jag köpte den så hon är alltså skyldig mig). 
 

Så det var min topp 5! (Fast inte i ordning) Jag ordnade dom efter värme nu typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0