Kiara???

Man hör ju lite då och då att man är lik någon eller lik någon på ett speciellt sätt. En kommentar som fastnade i min hjärna lite i somras var att mina ögon var lika Kiaras ögon (tjejen i lejon kungen) och det tycker jag var en rolig liknelse! Inte så ofta man får höra något om att man skulle vara lik en animation istället för en människa, just ögonen också (på ett lejon dessutom) haha!
Haha typ den fulaste ihopsatta bilden ever men jag bryr mig inte, ser ni någon likhet?.. Det gör inte jag! Varför just Kiaras ögon? På vilket sätt liksom? Aja mycket roligt iallafall:)
Bild på mig och min katt!
Det ser ut som att Zingos och mitt öga är lite lika i färgen.. stämmer dock inte men jag tycker att denna bild är en riktig mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0