Kväll

Har haft en bra dag! Lite seg morgon bara.. Men annars så var den finemang! Världens myspys att träna med gamla dansisklassen på salabacke idag.
Sen var det modevisningsrep! mycket trevlans! Det kommer som sagt att ta plats på Boland City på lördag! Vi kommer att visa höstens/vinterns trender från lindex, Cubus, Dressman (killarna dårå) och dinsko (:
(Det går runt ett litet rykte om att vi kanske kommer att få behålla kläderna som vi kommer att ha på oss från lindex hihihi! Hoppas dom är snygga!!!!!!!)
Snart ska jag sova, är galet trött! Skulle ha kollat på solsidan för första gången denna säsong men 4an hemma hos mig ville inte funka typiskt nog.. Men som tur var funkade 3an där det var The Mentalist för full rulle! Nu kollar jag och pappa på en ny serie som heter ont blod (har ioförsig knappt kollat något då jag halvpluggat och skrivit blogginlägg dårå men iallafall). Men den verkar ju bra!
Godnatt på er:*
Bild från träningen med gamla klassen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0