Les trois femmes

Kom hem från föreställningen för ca en timme sen!
Riktigt rolig och bra var den! Definitivt sevärd för den som gillar modern dans med humorinslag:)
Det är alltså tre damer i åldrarna 51-73 (gamla dansöser av olika slag.. en av mina danslärare medverkar bland annat!) som då berättar om hur det är nu, hur det var då och allt däremellan. Det var en sorts hyllning till deras liv som dansare kan man säga. Mycket fint!
Träffade massvis med dans människor jag kände som var och kollade och en annan danslärare som skötte ljud och ljus till föreställningen som jag pratade med lite.
 
"Les trois femmes"
 
Förresten!.. Lustig grej haha.. Stadsteatern hade satt upp en julgran i entren?!?!?! trodde jag såg i syne först, DET HAR JU INTE ENS VARIT HÖSTLOV ÄN. herregud

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var också på les trois femmes igår!! Den var verkligen jättebra!
Julgranen stod väl där för att det var Fanny och Alexander på stora scenen samtidigt?

Svar: Ja absolut!!Haha ja det är mycket möjligt men fortfarande lite lustigt tycker jag! :)
Alexandra Holmberg

2012-10-24 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0