Måndag igeeeen

Hej och hå!
Första dagen har nästan gått på en ny vecka! skolan var som vanligt och sen så stannade jag och Emma kvar och gjorde klart vårt Bacon arbete........................................................................
Sen så drog jag till Boland City på klädprovningen inför visningarna på lördag!.. Och jaaa ryktena stämmer!! vi som är med kommer att få behålla den outfit vi ska ha från Lindex (och jag älskar min!) LYCKA! haha. Men kläderna från Cubus kommer vi icke att få behålla. Jag gillar skjortan jag ska ha där men byxorna satt inte riktigt jättebra haha så det gör ingenting! Nu blir det kvällskäk och sen ska jag göra klart det muntliga inför imorgon och räkna lite matte.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0