Måndag

Hej bloggen!
Idag är det måndag igen. Tiden går faktiskt väldigt fort just nu tycker jag, lite läskigt nästan. Aja dagen har varit bra! Jag har haft engelska, samhällskunskap, matte och historia idag. Rätt så chill.. förutom matten då. JAG HATAR MATTE, dels för att jag är dålig på det och sen är det väldigt tråkigt enligt min åsikt.. otroligt svårt är det också. Okej denhär attityden kommer inte direkt hjälpa mig att bli bra och tycka om ämnet men det är svårt att tänka så när man faktiskt inte är bra:( 
Lånade böcker med min "svenska grupp" på stadsbiblan idag! Vi har ett arbete på fyra pers att läsa 4 böcker totalt i gruppen (två var) en klassisk och en lite mer "modern". Vi har genren Deckare! Så vi är tre som ska läsa baskervilles hund (klassisk om Sherlock Holmes) och två som ska läsa Camilla Läckbergs: Ängla makerskan. Kommer inte ihåg dom andra två som jag inte ska läsa heter haha.
Om 45 minuter går bussen till stan då jag ska ta mig till salabacke där det vankas daaans. idag är det modern som gäller!.. Nej nu ska jag byta om till träningskläder och plugga lite franska!
"Dagens vänsterarm" haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0