Men sha

Slutade halv två idag som varje tisdag. Så skönt!
Skoldagen var bra. Seg franska lektion, baconpresentationen vart avklarad på naturkunskapen, och svenskan var väl helt ok!.. Som att ni bryr er om min skoldag liksom haha.
Ikväll ska jag på dansföreställning på stadsteatern! Ska bli supertrevligt:D Och ja jag har egentligen träningar men jazzen är faktiskt inställd och vi har vikarie på baletten så jag kan gott unna mig att kolla på dans istället för att vara den som dansar denna kväll tycker jag!
Matteplugg står även på listan för de kommande timmarna skoj.
Jaa jag vet att jag är snygg (HAHA).. 
 
Dom som känner mig och är riktig uppmärksamma kanske har märk att bilderna är en aning gamla (då man inte kunde se vart mitt hår slutade på en ego bild).. har dock samma kläder på mig som idag, inte jackan men det andra! SOM OM ATT NI BRYR ER!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0