Min dag

Dagen har varit mycket bra med ett undantag. Min förkyldning.. eller det är mest halsen som gör ont, även huvudvärken spökar till när det är sen eftermiddag. Så har det varit sen i söndags..USCH! Jag HATAR att vara sjuk! I och för sig är jag inte så pass sjuk så att jag inte kan gå till skolan men där emot till träningarna vilket suger. Även om jag är med så ger det ingenting när man inte kan ta fullt ut och man känner bara sig så dålig och hänging så dagens träning blir att hoppa över tyvärr. Hinner plugga mer iallafall! det som är så kul.
Aja, Samhällslektionen var inställd idag så vi hade bara två lektioner vilket var mycket skönt. sen tog jag Emma, Sofia och Elin oss till cafe 018 och drog en fika innan det vankades lasergame med klassen, har inte spelat sen jag var typ 10 år haha så det var superkul! Inte för att jag kan säga att jag är bra på det (snarare tvärt om) men endå!
Det bästa laget, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0