Modevisniiing

Hemma från en riktigt bra dag!!
Visningarna var på Boland City! lite här och var: framför cubus, framför cafeet och framför City gross!
Man hade två outfits var en från lindex och en från cubus (tjejerna dårå.. killarna hade cubus och dressman) och skor från dinsko!
Mina skor jag hade till cubus outfiten var i riktigt dålig kvalitet haha, det var dr. martens liknade vinröda glansiga kängor, mycket snygga men stela och hala att dansa i som faan och det blev massvis med repor och grundfärgen under kom fram lite hehe.. dom går nog inte att sälja nu (menvadskamangöraliksom?). Aja det får dom ta helt enkelt! Byxorna jag hade på mig från cubus satt inte bra heller.. speciellt i bak hahahah. Men det var roligt ändå (såklart) :D
Till vänster på bilden ser ni outfiten från Lindex (som jag fick behålla!!!!!!!) och till höger... haha ja ni ser ju själva (miiig). Håret plattades denna gång (det är så mysigt när andra som kan plattar håret på en när det blir glansigt och perfekt), sminket med lite jordnära toner:) 
 
(Har ingen bild tillänglig på cubus kläderna.. får bli en annan gång!)
 
 
En riktigt bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0