Om mig

Nu tänkte jag skriva lite om mig själv!
Jag heter Alexandra Holmberg och jag är 16 år gammal. Jag går första året på gymnasiet i Katedralskolan här i Uppsala på samhäll-beteende vetenskapliga linjen. 6an och högstadiet gick jag på Vaksalaskolan i temaklass (dans inriktning).
Fem dagar i veckan går jag i skolan som de flesta andra 16 åringar och när jag inte sitter vid skolbänken så befinner jag mig antagligen på Uppsaladansakademi och dansar för fulla muggar. Jazz, modern, balett och street. Det är det bästa jag vet. Även spendera tid med familj och vänner står lika högt upp på listan. 
Jag bor med mina föräldrar och min katt Zingo. Mina två äldre bröder har båda flyttat ut så man kan säga att jag är ensam barn hemma och det kan ju kännas lite trist ibland men man vänjer sig. haha!! :)
 
Jag är lite allmänt bra på att..
Shoppa
Sova
Öppna burkar
Skratta
 
Jag är lite allmänt dålig på att..
Spela kortspel
Skämta (har bara tråkiga skämt tyvärr)
Vakna upp på morgonen
Räkna matte
Skriva sånthär (varför ens försöka, jag menar.. öppna burkar var det bästa jag kom på typ).
 
Detta får duga än sålänge hehe. Kommer inte på någonting roligt att skriva om mig men det kanske dyker upp någon annan gång
 
Juste.. jag finns på twitter (alexaandra_) och instagram (alexandraholmberg) så det är bara att följa!
 
Ciao sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0