Onsdag

Goddagens.
Igår (eller tisdagskvällar överlag) var/är så otroligt härliga! Inget beskriver känslan efter 4timmars dans. Man blir så lycklig liksom! <3
Idag var en bra dag i skolan, bara 3 lektioner. Egentligen var det meningen att jag skulle testa att gå till en förening idag efter skolan. Artis: kulturföreningen! Känner några som är med där och jag tycker att det lät så otroligt trevligt att vara med! Men VARJE onsdag i mer än en månad har jag haft annat för mig den tiden dom träffas. Det har varit 2 onsdagar då det varit föreläsningar och sånt i aulan för alla ettor, en dag mådde jag inte bra, förra veckan så spelade vi lasergame med klassen och nu så MÅSTE jag plugga till provet imorgon. (Franska. kul.)
Nu har jag massvis med småsaker jag måste göra.. Maila hit och dit inför olika grejer och fixa lite saker sen ska jag plugga aset av mig innan jag käkar och sticker till min senträning som börjar 20.30. Balett!
Min fina misse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0