RUBRIK.

Innovativ rubrik va? Känner att det kommer att bli det svåraste med att ha en blogg, hitta på rubriker haha..
Nu är det helg vilket är superskönt! Historia, matte, idrott och svenska stod på dagens schema. Höll på att somna på matten men efter idrotten tog jag snabbt igen det och skrattade som aldrig för! Inte riktigt men nästan, skrattade åt i princip allting.. mest åt mig själv. övertrött tjej HEJ!
 
      
Bild på min nya jacka, Waterfallbraiden Sara gjorde på mig idag (hade haft idrott innan så det ser lite konstigt ut men från början var den jättefin!) och min relativt nya tröja från hm som jag gillar mer och mer varje gång jag tittar på den haha =)
 
Ps. Älskar dusch skylten i bakrunden på andra bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0