Tisdag

Hej!
Nu sitter jag i biblioteket med Emma och vi har precis gjort klart vårt arbete om bacon till naturkunskapen. Ja ni läste rätt BACON. "Följ en sopa" heter uppgiften och den handlar om konsumtion och hållbar utveckling osv. Och vi fick då sopan bacon.. Vi behövde alltså ta reda på allt om grisens uppväxt till slakteriet och paketering till butiken till soptunnan och återvinning av resterna blahablaha.. Nu är det iallafall klart! Måste dock förbereda en muntlig presentation på detta men det får bli en annan dag.
Nu ska jag plugga lite franska inför provet på torsdag och sedan dra mig till mina trippeldansklasstisdagskvällar som jag älskar så mycket! 2,5 timmars balett och 1,5 timmes jazz:) oh happy day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0