Which one to choose?

Jag och mamma drog oss till "butiken på landet" lite impulsivt (som ligger i.. fredrikslund? vet inte riktigt men det ligger nära) och kollade på Barbour jackor! Jag har varit förälskad i dessa jackor en låååång tid nu och är så fruktansvärt sugen på att skaffa en. Jag har alltid varit övertygad om att jag velat ha en quiltad jacka med krage men nu är jag provade idag så var mina breda axlar inte riktgt överräns med dom sortens jackor. Om jag provade en större så satt det bra vid axlarna men då vart det alldeles för stort på alla andra ställen.. sååå jag fick prova andra modeller som också var snygga och då satt mycket bättre vid axlarna men jag vet inte om det är någon av de modellerna jag vill ha MEN jag har faktiskt provat en quiltad som jag trodde satt bra förut på holmlunds så nu kan jag inte bestämma mig..
Har alltid tänkt mig köpa en sån som dom två längt till vänster typ (uppe och nere). Får se helt enkelt!
 
(Though life!).. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0