De "riktiga" Karibien bilderna kommer upp här på bloggen i helgen, LOVAR

Men nu får ni nöja er med dåliga mobilbilder. hehe. Har alla andra bilderna på en annan dator men jag ska fixa det!!
 
Mobilbilder del 1
 
Danne och jag på flyget
Miami
Trött Alexandra nyvaken på morgonen (typ lunchtid hehe) 
"Hotell" (vi bodde i en uthyrd lägenhet) utsikten i Miami
In tha car
Min stora frukost i Miami (den var dock inte direkt mindre på båten hehe, lyxigare där dessutom)
En skymt av kryssningsfartyget innan påstigning (var helt exalterad här haha)
Badrummet i rummet på båten, haha ser inte jääättespeciellt ut på bilden med det var helt sjukt fint där inne! De hade dessutom bulgari shampoo, balsam, lotion och tvålar hihi
Deck at night
Spegel bild nr 1 av 1000000000000000
British Virgin Islands, jost van dyke
På stranden
Spegelbild nr 2
Jag blev jätterödbränd efter ett par dagar bara, sved gjorde det också
Jaa ni ser ju
Avsluta denna bildbomb men en lite småäckligbild på mina efterrätter från buffen! (det var helt stört gott, ser dock som sagt disgusting ut hehe) Cheesecake med jordgubbar, Chokladpaj och fruktspett som man fick doppa själv i en chokladfontän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0