Karibien mobilbilder del 2

Förlåt för alla egobilder men det var i princip bara det jag tog med mobilen. hehe.
Spegelbiiiiiiiiild
Fick varje dag en chokladbit på sängen (i mitt egna fall bäddsoffa) men första kvällen fick jag tre stycken, whoopwhoop!
Gustavia, St.Barths
Gustavia, St.Barths
Spegelbild numero 234567890
Yo
Antigua
Mirror pictureeeeee
Hotellkorridor i Miami dagen innan vi åkte hem till Sverige
Starbucks
Haha fulbild på mig när jag provade min nya Michael Kors jacka från Burlingtons coat factory då jag inte kunde hitta en spegel.
Avslutningsbild får vara en från kryssningsfatyget (på vår alleles egna balkong) en riktigt härlig kväll.
 
I PRINCIP ALLA BILDER I DETTA INLÄGG ÄR I SLUMPORDNING 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0