2 dagar

Har inte bloggat på två dagar.. illa. Jag har haft fullt upp kan man säga. I torsdags efter skolan så åkte jag direkt till snövit repet och vi körde till åtta ungefär och jag kom hem kring nio och då orkade jag inte. Igår åkte jag hem till Mathilda och sen gick vi till Sofia där det vankades tjejmiddag och sen följdes det upp av att massa fler människor kom senare på kvällen. Kom hem kring midnatt. Idag har jag åkt ner på stan och kollade lite på först Uppsaladansakademi (min dansskola) dansa lite på stora torget (jag var inte med men jag ska dansa vid centralen på kulturnatten 14e september, komkomkom!!) och sen även på dansskolan edge som dansade på forum torget där en klasskompis var med! Nu är jag hemma och om lite mer än två timmar ska jag bege mig till Knivsta för kräftskiva! Har fixat sallad för ca 15 pers nu haha.
Olivia, Sofia och Mathilda!
Peter utförde en lapdance på Tobias som straff för att han förlorade på bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0