CRAVINGS FALL//WINTER

Detta är ungefär det jag kommer att försöka köpa nu i höst/vinter. Mina topp cravings kan man säga.
 
- Vinröd GANT tröja, som en myströja fast man kan ha den med skjorta under, perfekt!//
- Helsvart Oddmolly kofta, älskar modellen på dessa klassiska oddmolly koftor men skulle aldrig kunna bestämma mig mellan alla mönstrade och jag behöver en svart bra kofta så denna blir makalöst bra.//
- Vit kabelstickad tröja från Ralph Lauren. Ett mål jag har är att skaffa mig massa tröjor i sånhär modell i alla färger typ haha. Min favvo tröja är i denna typ av modell och kommer från American appareal och passar till ALLT. Nästa på tur blir denna tröja helt bestämt.//
- En ljusblå skjorta, någonting jag verkligen velat ha länge. Vet inte exakt modell eller märke men den ovan kommer iallafall från filippa k.//
- Långärmad pike med krage, vet inte modell/färg/om den ska vara randig men krage måste den ha iallafall, den ovan kommer från GANT.
- Jag ÄLSKAR klockor som ni kanske vet. Jag har en silvrig Michael Kors och en Guldig Tommy Hilfiger. Nästa köp blir en roseguldfärgad Marc Jacobs klocka. Jag vet inte exakt modell än men det är inte helt omöjligt att den blir den ovan eller en liknande. Ett krav är iallafall att den måste ha bokstäverna runt om uret på det sättet. Har redan sparat en del till denna.//
- Grova höstklackar från Vagabond, vill ha exakt sånna på bilden, ska köpa, behöver, villvillvillll.//
- Dr.Martens svarta. Vet inte om jag ska köra på hårda (bilden) eller ett par i mjukt skinn, vi får se. Det blir .iallafall årets vinterskor!!//
- Ett rosearmband att matcha roseklockan med. Denna kommer från Snö Of Sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0