Första dagen som andra års elev på gymnasiet

Så, nu är jag officiellt en 2a. Orkar ej skriva fint så här får ni ett lite stelt skrivet inlägg (ville bara uppdatera så ni vet att jag överlevde dagen, haha lol). Först var det samlig i aulan. Lite snack framfördes av rektorn osvosv, sen fick vi träffa våra nya mentorer, tror det endå blir rätt så okej (hade ju en helt fantastisk lärare som mentor förra året som flyttat till Afrika för att undetrvisa i en svensk skola.. + en mentor som jag ej gillade alls)! sen hade vi 3 lektioner pang på ba. Engelska, svenska och matte. Fick huvudvärk under matten (suprise liksom) och har haft det sen dess. Efte skolan drog jag (och typ hela Uppsalas gymnasieelever kändes det som) till akademibokhandeln för att köpa massa block till skolan. Åkte hem och åt, bytte om för att åka till snövit träningen, repetitionen var skoj och nu sitter jag nyduschad i sängen och funderar över om jag ska kolla på det nya Pretty Little Liars avsnittet eller gammalt hedeligt avsnitt av that 70's show. Hmm.. får nog bli 70's! Pll kan jag kolla på imorgon eller på fredag.
Två ganska tråkiga bilder efter jag kommit hem från dagens l'ecole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0