Hej och då

Idag efter skolan mötte jag upp Ingrid i glasentren och vi begav oss ned till guntherska för en farvälfika med Stina. Herrejösses. Kan fortfarande inte fatta att jag sagt hejdå till en av mina bästa vänner som jag nu inte kommer att se förrän tidigast i jul. Och i tisdags så sa jag hejdå till en annan grym vän, Linnea som lämnar oss för Spanien ett år. Hatar långvariga hejdå'n. Haha detta känns så skumt. Men idag har jag iallafall bara haft två lektioner, Sociologi och psykologi + klassråd. Både Kommunikationen och retoriken var inställda (vilket är så sjukt konstigt med tanke på att jag går på katte där det aldrig är inställt typ).
 
 
Här är lite orelaterade fula bilder på dagens klädsel:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0