Knäsvag

Hej!
Måndag, idag har jag haft en förjävlig träningsvärk från gårdagens dans (förresten så försökte jag ta mig ian 7 dansklasser igår, inte 6 haha). Började halv nio med psykologi. Sen hade jag sociologi (kommer blanda ihop de två känner jag + att vi har samma lärare i båda) och efter det hade jag lunch, matte och tillslut engelska. Slutade halv tre, skönt! Sen drog jag mig ner på stan för att köpa svarta jeans pga att mina har blivit väldigt utslitna, ville ej köpa dr.denim igen (de äär helt otroligt sköna men fy så osmickrande de sitter på mig känner jag) så det fick bli näääästan likadana från "now and then" (det är typ som dr.denim bara litelitelite mer jeansiga eller vad man ska säga). Jakten på de perfekta jeansen kommer dock aldrig att sluta, orka. Gick även in på bikbok en snabbis och provade ett par kaki gröna byxor som jag kollade på med Mathilda här om dagen (förutom den gången och ida har jag verkligen inte varit där inne på 100år). Det slutade med att jag köpte dem också, 199kr bara! Annars så ska jag veeerkligen spara pengar nu till hösten/vintern så jag kan köpa färre plagg för en liten högre summa som jag suktar efter så jag dör typ. Kommer väl något inlägg om det snart också. Annars så har jag pluggat lite italienska ätit fantastisk god middag lagad av min far som vanligt, tagit det lugnt och nu så ska jag snart börja läsa min svenskabok till skolan (juste måste bara säga att vi ska kunna "sonnet 18" av Shakespeare utantill till onsdagens engelska lektion..... helvete:) måste börja på en svenska uppsats också.. men det orkar jag inte göra ikväll!
 
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0