Livingston/Edinburgh, Scotland

Hej hallå! Jag kom hem från Skotte landet igår natt och här är lite smårandom bilder från min lilla resa.
I Livingston  (var som sagt "själv" de två första dagarna pga att mamma jobbade så jag spenderade min tid båda dagarna i shoppingcentren hehe)
 
1. Första dagen knallade jag ner till en av de shoppingmallarna som låg 10 min från hotellet och satte mig på "lovefoodcafe" där jag käkade denna frukost// 2. Kassarna efter första dagens shopping// 3. Provade denna klänning som jag verkligen gillar, köpte den ej (även fast den var billig). Gillar verkligen längden (knälängd) men var så osäker// 4. Den engelska killen jag skrev om några inlägg ner skickade med en lapp till mamma och bad om att hon skulle ge den till mig dagen han åkte ifrån hotellet, inuti stod det hans namn, telefonnummer, att jag skulle messa honom och att jag var vacker. Jag slängde lappen i soptunnan haha.. Men det var lite gulligt av honom endå!
I Edinburgh (mamma jobbade i livingston 2 dagar och efter det åkte vi in till Edinburgh och spenderade 2 dagar där)
 
1. Sånahär byggnader har de i princip i hela Edinburgh (samma sorts stil), helt otroliga alltså// 2. Beställde sparkling lemonade till min middag en kväll, yuuum!// 3. Nån bild bara haha// 4. Solnedgången vid gatan där vi bodde (helt otroligt ställe! Har dock inga bilder från inuti tyvärr..)
 Edinburgh
 
1. Jag vid Edinburgh castle// 2. Lite fin-shopping (bra kvalitetsskjortor och en barbour jacka.. ÄNTLIGEN! Kommer bilder inom kort!!)// 3. Queen Elizabeth's slott i Edinburgh// 4. De vi bodde hos (via air bnb) söta gosehund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0