Markus 26 år

Igår fyllde en av mina brorsor år och det firade vi först med att väcka honom med födelsedagssång, äta en enormt god frukost och så paketöppning förstås! Han fick en bok om bussines av Danne, en pulsklocka av päronen och ett "sportarmband" att ha telefonen i när han tränar/springer av moi. På lördag kommer en del av släkten hit och firar också! Igår kväll drog vi ut och käkade dessutom, på radisson blu's resturang, åt en riktig smarrig burgare och väl hemma igen tittade vi på filmen "mud" (ska se klart den ikväll men än sålänge är den mycket sevärd), smaskade på godis och som avslut gick jag och födelsedagsbarnet ut och kollade på stjärnfallen som pågått några nätter nu, riktigt häftigt!
Min fina bror och jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0