ÖPPETHUS @UPPSALADANSAKADEMI

Idag hade min dansskola öppethus! Jag försökte mig ta ian 6 klasser hahaha.. De två sista var jag helt borta på och fick gå och sätta mig lite då och då (var så jäääkla trött + att min hälsena och trampdyna krampande som in i helvete från ingenstans på sista). Har inte ätit så mycket idag heller haha.. har inte hunnit. Först en normalstor frukost, sen en banan och en brödbit + energidryck (och flaska efter flaska med vatten), lite ostbricka när jag kom hem och en bit tårta som mamma gjorde pga att vi hade gäster idag (hehehe som jag då inte träffade). Ej stabilt. Kul var det iallafall, tog 2 lyriska jazzklasser, 2 olika moderna klasser, en jazz, en houseklass (så sjukt skojj, har bara provat på house en gång förut och fy vad jobbigt/roligt det är) och contemporary fusion (contemporary med hiphopinfluenser typ) dock så satt jag nästan hela sista klassen. Gratis är narre!! Nu är det ungefär en vecka till de riktiga danslektionerna sätter igång för terminen, taggaaaaa!
 
Fantastisk bild på mina vänner Stina och Paulina som vår danslärare tog förra veckan. The new faces of UDA jaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0