Poolmys at my place

Igår hade jag över ett härligt gäng kompisar för lite poolhäng! Jag var så otroligt duktig som bakade megamumsiga kladdkakemuffins som alla sedan mumsade på (asså seriöst, är verkligen så stolt över hur goda dom blev haha önskar verkligrn att jag gjorde en trippelsats istället för en dubbel). Det var iallafall supertrevligt att ha lite folk över här med bra humör, helt ok väder, en uppvärmd pool, musik och en massa meningslöst snack. Så som sommardagar ska vara, underbart! Igår kväll fick Daniel (min bror) och jag fnatt så vi stod i köket runt midnatt oh bakade en citronpaj pga att vi var så sötsugna och vi hade ingenting hemma haha, den vart iallafall riktigt smaskens! Men det roliga var att Markus (min andra brorsa) också höll på i köket och marinerade köttspett till sin grillning han ska ha idag. Haha känns lite omvänt, i vanliga fall är det pappa (och mamma, men mest pappa) som spenderar mycket tid till sånt, men det var mys! (just att det var alla tre samtidigt, klart vi lagar mat/bakar ibland liksom).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0