Sista sommarlovsdagen

Imorgon börjar skolan. Ambivalent (slå upp det om du ej vet definitionen) är väl det jag mest känner mig. Det ska bli skönt med rutiner (ej att gå upp halv 7 på mornarna men annars), träffa människor och snart sätter ju dansen igång också (fast det dröjer typ två tre veckor hehe) så det ska bli skönt! Men helvete åt alla tidiga mornar, prov, läxor, stress, höstdepressionen och sen kommer ju vintern- den äckliga, kalla, mörka, snöiga  vintern, då det är mörkt både när man går till skolan och där i från. NEJ NU SKA JAG SLUTA DEPPA OCH VARA GLAD! JAG TRÄFFAR MIN HÄRLIGA KLASS IMORGON IALLAFALL OCH ÄN SÅ ÄR DET BRA VÄDER. TUMMEN UPP FÖR DET!
 
Hur spenderade jag sista sommarlovsdagen då? Jo med att måla tredje strykningen vit färg i uterummet-.- aja nu är allt klart iallafall! En tusenlapp eller så borde rulla in på kontot snart så det är narre!
 
Efter en tuff målardag och en skön dusch slängde jag på mig detta: Rosa croptop från NewLook (köpt på Jersey), kjol HÄR SKA NI FÅ HÖRA sydde mormor till min mamma när hon skulle ta studenten!! Så coolt tycker jag! Det är lite liten i midjan dock hehe.. mamma var mycket smalare än mig i min ålder:/ lol på bilden btw.
 
Allt är väldigt orelaterat i det här inlägget. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0